passionrio.blogg.se

Mina personliga tankar och funderingar om livet, kärlek och glädje.

Hösttid 2013

 
Hej!
Det var ett tag sedan. Jag har inte haft tid och inte heller lust för att skriva i min blogg, trots att jag trivs att leva i denna lilla värld som är min blogg.
Det är fortfarande höst.  Dagarna har blivit kortare och mörkare. Temperaturen har sjunkit mellan tio tills två grader här i Stockholm.
Hösten har faktiskt varit mycket bra i år. Vi har haft varma och ljusa dagar. Träden är så mystiska och vackra med sina varierande färger.
Jag är så glad och tacksam för den sagolika hösttiden som Gud har skapat för oss.
Vintern är på väg med sina fördelar och nackdelar.  Jag brukar tänka bara på den fördelaktiga sakerna. T ex när snön faller över Stockholm och allting blir så vitt och vackert som en dröm. Det värmer mitt hjärta. Jag tycker om att stå vid fönstren och se när snön faller. Det är som balsam för mina ögon.
Fotona har jag tagit på Södermalm i Stockholm.
Önskar hälsa, glädje och fred till alla.
passionrio
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: