passionrio.blogg.se

Mina personliga tankar och funderingar om livet, kärlek och glädje.

Shopping på fredag!

Hej allihop!
Idag besökte jag Gallerian i Stockholm city. Det finns många vackra kläder, skor, med mera till bra priser.
Jag har handlat lite saker. Tycker mycket om att shoppa här i Stockholm när det är rea. Man hittar bra varor med bra kvalitet till riktigt låga priser. Min dag har varit lång och tröttsam, men rolig ändå.
Äntligen är det slut på de här tråkiga dagarna, som jag upplevt denna vecka.
Jag tänker faktiskt njuta av den här helgen. Ska fundera på livet. Drömma om kärlek, fred, glädje och blommiga dagar. 
Vi ska glömma all tristess och Ni som har upplevt någonting negativt de senaste dagarna ska tänka positivt. Tillsammans ska vi samla styrka och mod för att gå vidare i livet med seger och på det sättet bli bättre och bättre dag för dag. Aldrig ska vi ge oss! Vi är vinnare!
 
Önskar Er alla en blommig och glad helg.
 
Kram
passionrio     
     
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: