passionrio.blogg.se

Mina personliga tankar och funderingar om livet, kärlek och glädje.

Jesus Kristus bästa vän!

Hej på er därute!
Kanske någon kan tycka att jag är lite konstig som så ofta pratar om Gud och Jesus.
Faktum är att jag inte kan separera Jesus och mig, vi har vandrat tillsammans i hela mitt liv. Mitt liv med Jesus är som en dröm full av tro, hopp, frihet, glädje och störst av allt kärleken.
Jag har observerat att det finns många människor, kristna eller inte kristna, som verkar skämmas för att säga att de tror på Gud eller att för att säga Guds namn. Jag funderar på det och kan inte förstå varför. En sak ska jag tala om för er alla: att Gud älskar både dig och mig, vare sig du tror eller inte tror på honom. Jag är absolut inte en fanatisk kristen person utan jag lever och känner mig mycket stark, glad, fri, fri som en fågel och mitt hjärta är alltid fullt av värme och kärlek.
Jesus Kristus  är vår bästa vän, vilken tryggheter!  
Idag är det fredag och jag önskar alla en trevlig helg full av glädje och kärlek.
Kram
passionrio
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: