passionrio.blogg.se

Mina personliga tankar och funderingar om livet, kärlek och glädje.

Det är måndag igen...

Hej på er!
Jag hoppas att Ni har haft en spännande helg med mycket glädje.
Har varit ute på promenad lördag och söndag med min man, men efter det ville jag bara vara hemma och koppla av. Såg på TV, läste lite grann, lyssnade på musik, pratade per telefon med min familj i Brasilien och gjorde andra trevliga saker. Idag har jag läst några bloggar som jag tycker var intressanta. Jag tycker att de som bloggar är duktiga. De flesta är unga. Men jag som inte är ung tycker att det är så positivt att finnas med bland alla dessa unga människor som bloggar.
Sköt om Er allihopa! Hoppas att vi alla ska ha en fantastisk vecka och att alla våra önskningar ska slå in.
Kramar
passionrio
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lisbeth
skriven :

Hej på dig
Såg att du tittat in hos mig Snabb läste lite i din blogg. Jag tänker återkomma när kraften finns. Just nu är det skrivande som gäller. Det mår jag bra av. Läser liksom du en del bloggar men som sagt just nu är jag dålig på att kommentera
Ha en så fin vecka