passionrio.blogg.se

Mina personliga tankar och funderingar om livet, kärlek och glädje.

Tack Gud för denna lördag!

Åjdå, vilken kall lördag!
Idag är den kallaste lårdagen efter sommaren.
Jag gick ut tillsammans med min man på en promenad i norra hamarbyhamnen här på Södermalm och det var skönt med frisk luft. 
Sedan åt vi en varm och god  gryta som jag lagat med många olika grönsaker.   
Hösten är en tid då det  finns billiga grönsaker här i Sverige då tycker jag att vi  ska passa på och äta mycket grönsaker. 
Nu ligger jag och min man i sängen och titta på friidrott  på Tv. Och koppla av.  
Jag hoppas att alla där ute gör någonting bra och positivt
sig själv och för varandra. 
Jag önskar också att Gud ger hälsa hopp och glädje till  alla människor som mår dåligt på något sätt och på de som  ligger  i sängen på sjukhuset. 
Trevlig helg!
Passionrio 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: