passionrio.blogg.se

Mina personliga tankar och funderingar om livet, kärlek och glädje.

Trevlig helg!

Hej människor! Nu är det helg igen, vad bra! Det ska bli en fin helg här i Stockholm med sol och värme. Igår (fredas) jag arbetade lite me blommor på balkongen då fick jag en känsla att det var vår. Mina blommor har blivit så levande, åh, så mysigt! Men nu är det helg då alla människor som är lediga ska göra något för att ha de roligt och för att koppla av. Jag önskar alla en trevlig helg med hälsan, lycka  och glädje. Och du som är ledsen och som känner dig ensam eller övergiven Och du som är mobbad och som har tappat livslust. Jag ska tala om för er att alltid finns det hopp och att  livet är underbart och du är inte ensam. Gud är din bästa vän.Det finns hopp och lösning för era problem. Livet är hört ibland för oss alla, men existerar en stor styrka inom i oss och styrkan  är makt. Du ska använda din styrka, älska dig själv. Man ska bara tänka positiv. Allt ska ordnar sig. Det finns änkla saker som man kan göra för att mår bättre  typ gå på bio, gå på en promenad, läsa en bok, gå till museer och träffa folk , laga något got för att äta mm. kanske du behöver fylla dit  hjärta med hopp och kärlek och det kan Gud och Jesus Kristus ge till dig. Tänk på det:Gud  älskar dig! Och du som känner dig ensam, kanske du skulle besöka en svensk kyrka. Där ska du träffa vänliga människor som du kan umgås med och lyssna på musik ock på predikan, det är som en terapi för oss människor.   Än en gång, ha en fin helg allihopa och glöm inte att du är värdefull! Passionrio
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: