passionrio.blogg.se

Mina personliga tankar och funderingar om livet, kärlek och glädje.

Passionrio fyller år!

Hej allihop!
Min blogg "passionrio" fyller ett år idag gratulerar! Vad rolig! 
Nu på natten när jag kollade lite på min blogg då observerade jag att idag, den 22/6-2014 klockan 1.44 fyller alltså min blogg ett år. Det var en överraskning. Tiden gick så fort. Tack käre Gud för livet och för att jag fick med din hjälp skapa min blogg som är så finn! Jag vill tacka blogg.se för att jag fick vara med och upptäcka en ny världen. genom blogg.se har jag upplevt glädje och spänningen!
Det var ett tag sedan som jag har skrivit på denna blogg. jag tog en paus! Livet har varit hört för mig de sennaste månader.  Jag har inte haft varken tid eller lust för att syssla med min blogg. Jag ger mig inte. Nu börja sommar med mycket ljus och värme. allt ska  ordna sig .
god natt sov gott allihop!
passionrio.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: