passionrio.blogg.se

Mina personliga tankar och funderingar om livet, kärlek och glädje.

Höstupplevelse!

Jag brukar inte var så beredd för att mötta hösten efter en så levande sommar. Egentligen alla tider har sin charm . Sommar har varit magiskt med mycket ljus och värm. Nu observerar jag att höst kommer smygande. Det blir mörkare och mörkare och kylan kommer på kvällarna. Åh nej, tänker jag. Så är det men, det gäller kanske bara att tänka positiv. Då börjar jag så småningom planera och funderar på saker som ska uppfylla mitt liv och som jag kommer att mor bra av. Då söker jag efter en bra roman för att läsa, möblera om mitt hus, hänga på ljusa gardiner, gå ut och uppleva alla fantastiska höstfärger som finns i naturen. Att dricka varma te och äta goda kakor är också en bra ide. Det är så mycket saker som man kan göra för att leva livet och för att mår bra. Jag tycker att svenska folk är duktiga och smarta på att skapa och sätta mål på årstiden. De brukar ge goda råder till varandra och hitta på massa bra saker som man kan tänka positiv. Själv är jag från Rio de Janeiro i Brasilien och där är varmt i nästan hela året. Livet är underbart! oavsett om det är varmt eller kallt. Jag älskar livet så som Gud har skapat. Störst av allt är kärleken! Ha det bra! passionrio
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: