passionrio.blogg.se

Mina personliga tankar och funderingar om livet, kärlek och glädje.

Stockholm vacker som en dröm!

 
Hej på er allihop!
Sommar, sommar, sommar...
Det är härligt och levande med alla dessa sommardagar.
Jag tycker att Sverige är ett vackert land och huvudstaden Stockholm är det vackraste jag vet.
Jag älskar att promenera runt i Stockholm, speciellt i Djurgården det är magiskt!
Jag skulle vilja vara en poet för att kunna säga allt jag tycker och känner om Stockholm.
Så, jag säger bara det: Stockholm du finns i mitt hjärta!
Fotona har jag tagit på Djurgården.
 
Jag önskar alla en trevlig helg och njut, njut, njut!  Därför att som vi vet, svenska sommar är underbart kort.
 
Tack käre Gud för alla dessa ljusa dagar du ger till oss.
Herre Gud, Du är vårt ljus i livet!
 
passionrio
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: